voetnoot

Hoe creëer je een fanbase en wat is het belang?

Op donderdag 26 maart 2015 is het eerste SportOntbijt van het jaar, en nemen we je mee in de digitale wereld van datamarketing en fanbase creatie. Je krijgt alle ins en outs voor het binden van mensen aan jouw merk, product en/of dienst. 


Peter Sprenger (CEO, Techonomy) neemt je mee in de veranderende wereld van datamarketing en fanbase creaties in het bedrijfsleven en de sport. Joris van der Waart (Merkstrateeg, o.a. voor Randstad, DELA en Fontys) vertelt alles over merkbeleving en de transitie naar fanbeleving. Henry Bronkhorst (Algemeen directeur, Koninklijke Wandel Bond Nederland) laat vanuit de sport zien wat het proces en belang is van het binden met je klanten, je 'fans'.
 

Hoe bind je mensen aan je merk en/of product en wat is het belang voor een bedrijf en de sport om een data (fan)base op te zetten? Laat je genietende van een gezond ontbijt inspireren en deel je eigen kennis en ervaring met elkaar tijdens dit 1e SportOntbijt van 2015, georganiseerd door Sport & Zaken en Sport & Strategie in samenwerking met SPORTNEXT.

Klik hier om je in te schrijven: http://www.sportsmedia.nl/bestuur-en-management/1e-sportontbijt-2015/#contact

Graag tot 26 maart!
 

Hoe creëer je een fanbase en wat is het belang?